.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از « بابل » تا « قائم شهر » ....
استقبال متفاوت مسئولان دو شهر از قهرمانان ورزشی !
شمال نیوز : ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند.....

شمال نیوز : تیم ملی شطرنج ایران با درخشش خیره کننده شطرنج بازان قائم شهری و بابلی خود موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات شطرنج آسیا دست یابد.

به گزارش مازندلیگ، در مسابقات شطرنج قهرمانی 2015 آسیا که در کشور کره جنوبی برگزار شد تیم 24 نفره ایران در حالی موفق شد با 20 مدال طلا و نقره و برنز به مقام نائب قهرمانی دست یابد که تیم هند با 64 شطرنج باز تنها با اختلاف یک مدال طلای بیشتر موفق شد قهرمان این مسابقات شود.

بر اساس این گزارش ، جمع 20 مدال کسب شده توسط تیم ایران، شطرنج بازان بابلی و قائم شهری موفق شدند 11 مدال را از آن خود کنند تا 60 درصد مدال ها نصیب مازندرانی ها شود.

گفتنی است، در این رقابت ها آناهیتا غلامی از قائم شهر برای اولین بار در تاریخ شطرنج مازندران موفق شد به عنوان استاد بین المللی بانوان (wim)  دست یابد تا افتخار آفرینی دختران و پسران مازندرانی در این رقابت ها پربارتر شود.

 

اسامی شطرنج بازان مازندرانی مدال آور در این رقابت ها بدین شرح است:

 

زیر 14 سال:

آرین غلامی از قائم شهر                      طلا(استاندارد)، نقره (ریپید) و برنز (برق آسا)

علیرضا فیروزجائی  از بابل                    طلا (استاندارد)، طلا (ریپید)

مبینا کلانتری از بابل                             برنز (ریپید) و برنز (برق آسا)

مطهره اسدی  از قائم شهر                   طلا (برق آسا)

 

 

زیر 16 سال:

مبینا علی نسب از بابل                         طلا (برق آسا)

 

زیر 18 سال:

آناهیتا غلامی از قائم شهر                     طلا (استاندارد) و برنز (ریپید)

 

از مسئولان قائم شهری هیچ خبری نبود !

 

مسئول روابط عمومی هیأت شطرنج مازندران گفت: مراسم استقبال از این قهرمانان افتخار آفرین در حالی برگزار شد که از مسئولان قائم شهری هیچ خبری نبود.

مجتبی ابراهیمی در گفتگو با مازندلیگ اظهار داشت: در مراسم استقبال از شطرنج بازان قائم شهری فقط فرشید قدیمی (رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر) و آقای محمد علینژاد( رئیس هیأت شطرنج مازندران) حضور داشتند و در اواخر مراسم نیز آقای عالیشان از اداره کل ورزش و جوانان استان تشریف آوردند و با شطرنج بازان خوش و بش کردند!!

ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شنیدیم حتی این دوستان اذعان داشتند از این پس درخواست بنر شما برای تبریک به قهرمانان این شهر به شورای شهر ترتیب اثر داده نخواهد شد!

مسئول روابط عمومی هیأت شطرنج مازندران با بیان اینکه این بی توجهی ها جای بسی تأسف دارد گفت: شهری مانند قائم شهر که فقط از سه خیابان تشکیل شده است همین امروز مراسم استقبال از کسب کنندگان 9 مدال آسیائی را در دو رشته شطرنج و ووشو برگزار کرد ولی هم از مسئولان این شهر خبری است و هم فرشید قدیمی به عنوان متولی ورزش این شهر حتی برای یک بنر تبریک کسی را در کنار خود نمی بیند!

وی خاطرنشان کرد: از فرماندار و مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان مازندران انتظار داشتیم حداقل در این روز که روزی درخشان برای ورزش قائم شهر و مازندران بود برای دلخوشی این قهرمانان افتخارآفرین هم که بود در مراسم استقبال حضور می یافتند. جالب اینجاست که آقای مدیرکل به همراه آقای هاشمی، دبیرکل کمیته المپیک ظهر امروز در منزل آفای امامعلی حبیبی حضور داشتند.

مجتبی ابراهیمی در ادامه افزود: امیدواریم این بی مهری ها بابت تسویه حساب های شخصی نباشد و این دوستان مصالح قهرمانانی که میلیون ها تومان برای مربی و سفر و مسابقات هزینه می کنند تا برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند را در نظر بگیرند.

 

مسئولان بابلی سنگ تمام گذاشتند

مسئول روابط عمومی هیأت شطرنج مازندران استقبال از قهرمانان بابلی توسط مسئولان و مردم این شهر را بسیار پرشور و زیبا توصیف کرد.

مجتبی ابراهیمی در ادامه افزود: در این مراسم شاهد حضور آقایان نیازآذری (نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی)، آری (رئیس اداره ورزش و جوانان بابل) محمد علینژاد (رئیس هیأت شطرنج مازندران) و چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر و و سایر مسئولان شهری و ورزشی بودیم و از سوی مردم ورزش دوست بابل برای این قهرمانان ارزنده کارناوال به راه افتاد که جای تقدیر دارد.

مسئول روابط عمومی هیأت شطرنج مازندران در پایان گفت: قهرمانان این دو شهر که در مسابقات آسیائی به مقام قهرمانی دست یافته بودند جمعه همین هفته باید در جشنواره سراسری کشور که مسابقات پسران در گیلان و مسابقات دختران در قزوین برگزار می شود حضور یابند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1394
مطهره اسدی از شهر ارطه می باشد نه قائم شهر لطفا درست اطلاع رسانی نماید
پاسخ ها به این نظر
ارطه ای 23 مرداد 1394
شهر ارطه ؟ آخه کجای ارطه ما شبیه شهر است ؟ ما همان به روستا بودنمان افتخار می کنیم .
شهرام اطاقسرایی 22 مرداد 1394
مسولان شهرنمی دانند باید امروز روز جوان داشت مثل اینکه بیماری قلبی دارم برای مداوا میرم المان وقتی رفتم المان به شما میکن مااینجا طب سنتی ابوسینارااجرامی کنیم اقایان نکنید خیلی بد ؟
سید 22 مرداد 1394
به اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر توصیه می کنم به امر ورزش توجه بیشتری داشته باشند . با شعار نمی توان مردم را راضی نگه داشت .
نا شناس 23 مرداد 1394
موقع رای گرفتن بشه بهتون میگم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.